Miniturnering 11.01.2020

Velkommen til miniturnering 11. januar 2020

Tofte Fremad Håndball ble stiftet så sent som mars 2019.  Klubbens fotballtradisjoner strekker seg tilbake til 1914, som håndballklubb derimot er vi helt ferske. 
Turneringen 11. januar blir tidenes første store håndballarrangement på Tofte.


Tofte Flerbrukshall stod ferdig høsten 2018.  Hallen er dessverre ikke avmerket på alle kart, men deler adresse med Tofte Ungdomsskole, og skal derfor være grei å finne.  Det er parkering på skoleplassen og ved Tofte Stadion.  
I tillegg kan man benytte parkeringen ved Statkraft Tofte, tidligere Södra Cell Tofte.

 

Adresser for parkering:

Tofte Ungdomsskole, Skoledalen 89, 3482 Tofte
Tofte Stadion, Skogveien 10, 3482 Tofte
Knausen Bofellesskap, Skoledalen 46, 3482 Tofte
Statkraft Tofte, Østre Strandvei 52, 3482 Tofte

(alle merket «P» på kartutsnittet)
 

Vi er så heldige at vi har fått mange påmeldte lag til turneringen.  Dette kan by på utfordringer med parkering rundt hallen, men vi håper det løser seg på en god måte.

 

Redningsetatene må ha fri adgang til hallen.
For å sikre tilkomst er det derfor ingen parkering bak hallen.
Vi oppfordrer alle til å tenke sikkerhet, vise hensyn og parkere fornuftig slik at alle får plass.


Praktisk info:
Vi benytter Inngang A som ligger på oversiden av hallen.  Det er gangvei mellom hallen og Tofte Stadion for de som parkerer der.

Det er forbudt med utesko på alle deler av spilleflaten.   Gulvet blir fort kaldt, så innesko som ikke setter merker anbefales for trenere og lagledere som skal ned på banen. 
Tilskuere henvises til å bruke tribunen.

Sikkerhet:
Det finnes nødutgang på sørsiden av tribunen.  På nordsiden er det ut gjennom kiosken og videre ut inngang A som gjelder.  Nede brukes nødutganger ut fra selve hallflaten.
Førstehjelpsutstyr og hjertestarter befinner seg i hovedsekretariatet midt på banen.

Garderober:
Garderobene ligger nede på banenivå. Disse blir fordelt og merket med de forskjellige lag.  

Vi har egen garderobeansvarlig som påser at garderobene holdes ryddige og rene gjennom dagen.  Garderobene blir ikke låst, så alle verdigjenstander må tas med når garderoben forlates. Arrangørklubben tar ikke ansvar for utstyr, baller, sko, klær, telefoner m.m. som blir liggende igjen i garderobene.   

Det er 4 garderober i hallen, i tillegg til dommergarderober. 

For at alle skal få plass ber vi om at garderobene forlates og alle eiendeler tas med etter lagets siste kamp. 

Vi ønsker tilbakemeldinger:
Dersom dere opplever at noe ikke fungerer tilfredsstillende ber vi om at dere raskt tar kontakt med oss i arrangementskomiteen.   Vi er takknemlige for ris, ros, tips og tilbakemeldinger. Dette er vår første turnering men helt sikkert ikke den siste.

Arrangementskomiteen bærer vester og skal være enkle å komme i kontakt med hele dagen.


Kontaktinfo:

Therese Gulbrandsen

Øyvind Heen Nilsen    

Steinar Østli Andreassen

Arrangementsansvarlig

Arrangementsansvarlig

Parkeringsansvarlig

469 65 084    

920 94 248

917 93 991

     

Espen Evensen    

Trond Alkvist    

Jon Gunnar Jørgensen

Dommerkontakt    

Fair Playvert

Fair Playvert

410 86 666

992 47 333

993 24 788

 

Vi håper på en flott håndballdag i hallen :)


 

Sponsorer